Učenje fitnes poslovanja ne oprema vas uvek alatima koji su vam potrebni kako biste se promovisali, i osmislili reklamne strategije. Ali ako želite da razvijete posao, moraćete da naučite da:

  • Koristite SEO alate da biste dominirali u Google pretragama.
  • Izaberite partnere (udruženja, teretane ili kompanije) koji dele vaše vrednosti.
  • Postavite programe preporuka.
  • Koristite promocije i posebne cene da biste podstakli vernost kod klijenata.
  • Održavate kontinuirane odnose sa klijentom.
  • Pronađete prave platforme da biste povećali vidljivost i dopreli do ciljnog tržišta.
Naјbolji dostupni Personalni trening nastavnici
Ana
5
5 (7 recenzije)
Ana
15 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Marija
5
5 (5 recenzije)
Marija
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Mihajlo
5
5 (1 recenzije)
Mihajlo
10 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Dejan
Dejan
15 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Aleksandar
Aleksandar
14 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ida
5
5 (1 recenzije)
Ida
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ivan
Ivan
8 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Zoran
5
5 (1 recenzije)
Zoran
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ana
5
5 (7 recenzije)
Ana
15 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Marija
5
5 (5 recenzije)
Marija
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Mihajlo
5
5 (1 recenzije)
Mihajlo
10 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Dejan
Dejan
15 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Aleksandar
Aleksandar
14 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ida
5
5 (1 recenzije)
Ida
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ivan
Ivan
8 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Zoran
5
5 (1 recenzije)
Zoran
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Pogledaj

Naučite o „ličnom brendu“ za posao ličnog treninga

Lični brend se zasniva na iyradi i promovisanju brenda, a taj brend ste vi. Da biste izgradili svoj brend, razmotrite ova tri stuba poslovnog marketinga:

  • Upoznajte sebe: napravite spisak snaga i slabosti, šta vas definiše, šta vas strastveno zanima, u kojim vrstama fitnes treninga se specijalizujete, šta vas čini posebnim. Da li se specijalizujete za motivacioni trening poput kampova za obuku ili neki drugi sport? Ili se više fokusirate na ishranu? Osigurajte da vaši oglasi pokazuju ko ste i šta vas izdvaja od drugih trenera.
  • Postanite poznati: Izgradite svoju mrežu, naučite da se promovišete marketingom na društvenim mrežama, postavljajte oglase i povećajte svoju vidljivost.
  • Postanite prepoznatljivi: Pobrinite se da ljudi zapamte ko ste i šta nudite. Budite ta „devojka sa flajera“, izgradite druge platforme kako biste potencijalnim klijentima predočili vaše kvalifikacije.

To znači da treba istaći svoje ime i koristiti profesionalno iskustvo u kućnom fitnesu kao reklamni materijal.

Možda biste želeli da navedete i neke bitne osobine ličnog trenera koje posedujete…

Moraćete da štampate reklamni materijal o svom radu u ulozi ličnog trenera kako biste privukli klijente. Fotografija: Maurisio Santos, izvor: Unsplash

Naučite da plasirate svoju sliku kao ličnog trenera

Pre nego što se hteli-ne-hteli upustimo u štampanje na stotine flajera i postavljanje veb stranice za lične trenere, hajde da procenimo izvodljivost projekta:

  • Kakvo je stanje konkurencije? Koliko drugih fitnes instruktora posluje u vašem kraju? Da li postoji zdravstveni klub ili fitnes centar gde možete regrutovati klijente?
  • Kakva potražnja može biti u vašem kraju, gradu ili regionu? Na koga ciljate svojim marketinškim taktikama, kakvo je tržište za vaše veštine?
  • Kako možete poboljšati zdravlje i kondiciju ljudi koji žive u vašem kraju? Kakve fitnes programe možete ponuditi? Da li ima dobre staze za trčanje ili puno malih niskih zidova koje možete koristiti kao neku vrstu fitnes parkura? Da li ljudi mnogo hodaju ili voze bicikl, ili živite u poslovnoj oblasti sa mnogo stresiranih zaposlenih?
  • Kakve cene biste mogli da očekujete? Da li ste u kraju sa niskim ili visokim prihodima?
  • Koji prihod vam je potreban da biste bili uspešni?

Postoje konsultanti za poslovne planove koji vam mogu pomoći da procenite održivost plana i mogu pružiti podršku preduzetniku početniku sa koracima u upravljanju uspešnim malim preduzećem, od knjigovodstva, preko poreza, finansiranja, do mesta gde treba da se registrujete i kakvo osiguranje treba da dobijete…

Napravite veb stranicu za promociju biznisa ličnog trenera. Fotografija: Tim Nokoloko, izvor: Unsplash

Zatim bi trebalo da uspostavite marketinški plan:

  • Prodajte svoje ime kao da je zaštitni znak: odštampajte flajere ili letke i vizit karte i podelite ih gde god da vrebaju potencijalni klijenti: pronađite teretanu sa oglasnom tablom ili one koji su spremni da vam flajeri postave flajere na šalter, razgovarajte sa ljudima na sportskim događajima…
  • Napravite veb stranicu za trenere na kojoj ćete detaljno opisati ko ste, šta nudite, kako da vas kontaktiramo i cenu vaših treninga. Razmislite o angažovanju profesionalca za dizajn veb stranica ili koristite sistem za upravljanje sadržajem kao što je WordPress da biste sami dizajnirali i ažurirali svoju veb stranicu. Razmislite o pisanju blogova kako biste povećali aktivnost na sajtu i pomogli u optimizaciji za pretraživače. (Posao pisanja i postavljanja blogova je, međutim, dugoročna aktivnost, zato pažljivo razmislite pre nego što počnete da pišete…)
  • Uverite se da svi vaši reklamni materijali detaljno opisuju vaše specijalizacije: pomoć sportistima u oporavku od povreda, podučavanje o pravilnoj upotrebi fitnes opreme, saveti o ishrani, kardio treninzi, trening za triatlon…
  • Razvijte strategiju društvenih medija: redovno objavljujte na društvenim mrežama kako biste stekli pratioce i samim tim potencijalne klijente. Bez obzira na to da li koristite Fejsbuk (da li ste razmišljali o oglašavanju na Fejsbuku?), Tviter, LinkedIn, Gugl+, Viadeo, Flikr, Slajdšer ili Instagram: pobrinite se da se važne informacije o vašim kursevima i cenama objave.
  • Uložite u dobru fotografiju sebe koju ćete postaviti na reklamni materijal. Ličnost i kompatibilnost između trenera i klijenta igraju važnu ulogu u industriji ličnog fitnesa.

Odluka gde trenirati

Ako odlučite da se specijalizujete za lični trening kod kuće, potrebno je da investirate samo u fitnes opremu neophodnu za vaše sportove.

Ali ako želite da ponudite i grupne časove fitnesa, moraćete da uračunate više novca za iznajmljivanje studija; ili biste mogli da se udružite sa drugim fitnes instruktorima i da delite prostor. Takođe možete pitati postojeće studije da iznajmite njihov prostor, štedeći na troškovima opreme, ili da zatražite od fitnes centra da radite sa privatnim klijentima u njihovim prostorijama.

Takođe otkrijte koji sertifikati su vam neophodni da biste radili kao lični trener…

Naučite kako funkcioniše optimizacija za pretraživače da biste poboljšali strategije digitalnog marketinga

Postoji mnogo načina da se postarate da se vaš veb sajt pojavi na prvoj stranici Gugla:

  • Kada pišete sadržaj za veb stranicu, pokušajte da uključite što više mogućih ključnih reči kako biste generisali interesovanje.
  • Koristite linkove ka drugim stranicama sa relevantnim sadržajem na vašoj veb stranici.
  • Objavljujte slike na na sajtu, sa imenima koja odgovaraju sadržaju.
  • Redovno ažurirajte sajt (zato je pisanje bloga dobra ideja).

Vaša prva tema za blog bi mogla biti kako postati lični trener!

Drugi aspekti onlajn marketinga

Takođe možete isprobati alate za marketing pretraživača kao što su Google oglasi. Google analitika će vam pomoći da analizirate saobraćaj sa vašeg veb-sajta kako biste mogli da vidite odakle ljudi dolaze: sa vaše Fejsbuk stranice, iz Google pretrage, od partnera za linkove…

Možda biste takođe želeli da kontaktirate velika preduzeća u sportskoj ili fitnes industriji da biste videli da li su spremna da vas na neki način sponzorišu, ponude razmenu linkova itd. Pokušajte da pronađete onlajn liste ličnih trenera u vašoj blizini - ili veb-sajtove kao što je Superprof usmerene na nezavisne trenere i tutore koji traže klijente.

Koristite internet marketing na društvenim mrežama. Objavljujte sadržaj koji ističe vaše kompetentne profesionalne kvalitete. Možete objaviti nutritivnu infografiku ili plan vežbanja na Pinterestu (sa linkom do vašeg veb-sajta!), ponuditi dnevne savete za fitnes na Tviteru, snimiti niz vežbi za video marketing na Jutjubu ili objavljivati motivacione priče na Fejsbuku; bilo šta što će privući pažnju na vaš brend i učvrstiti potencijalnu bazu klijenata.

Naјbolji dostupni Personalni trening nastavnici
Ana
5
5 (7 recenzije)
Ana
15 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Marija
5
5 (5 recenzije)
Marija
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Mihajlo
5
5 (1 recenzije)
Mihajlo
10 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Dejan
Dejan
15 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Aleksandar
Aleksandar
14 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ida
5
5 (1 recenzije)
Ida
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ivan
Ivan
8 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Zoran
5
5 (1 recenzije)
Zoran
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ana
5
5 (7 recenzije)
Ana
15 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Marija
5
5 (5 recenzije)
Marija
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Mihajlo
5
5 (1 recenzije)
Mihajlo
10 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Dejan
Dejan
15 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Aleksandar
Aleksandar
14 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ida
5
5 (1 recenzije)
Ida
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Ivan
Ivan
8 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Zoran
5
5 (1 recenzije)
Zoran
20 €
/h
Gift icon
1. čаs besplаtno!
Pogledaj

Pronađite strateške partnere kako bi se vaš proizvod pročuo

Kontaktirajte velike firme i industrije u vašoj blizini i pitajte da li su zainteresovane da zaposlenima pruže opcije za fitnes. Od posebnih vežbi za kancelarijske radnike koji ceo dan sede ispred računara do rutine vežbanja prilagođene radnicima na proizvodnoj traci koji ceo dan stoje i prave ponavljajuće pokrete. Naglasite važnost zdrave radne snage za uspešnu kompaniju.

Možete razmotriti ponudu posebnih fitnes programa za firme. Na primer, samoodbrana. Fotografija: Tao LI, izvor: Unsplash

Čak i ako je u pitanju samo jednodnevni događaj kao deo letnjeg roštilja sa firmom, ovo su potencijalni novi klijenti koji jedva čekaju da čuju za vas!

Takođe, potražite uticajne partnere sa velikom klijentelom koji bi vas verovatno preporučili ljudima koji traže ličnog trenera: lekarima, farmaceutima, sportskim prodavnicama, agentima za nekretnine… Ponudite im besplatan čas kako bi mogli da ispričaju svojim klijentima sve o vama. Ko zna, možda ćete dobiti i lekara opšte prakse ili farmaceuta kao klijenta.

Takođe možete razmotriti kreiranje profila na Superprof. Superprof je platforma koja je specijalizovana za pomoć u pronalaženju poslova za bivše nastavnike!

Postavite marketinšku kampanju za nagrađivanje preporuka

Ponudite snižene cene ili druge promotivne pogodnosti (na primer, besplatnu prostirku za vežbanje) klijentima koji vas preporuče prijateljima ili porodici. Vlasnik malog preduzeća napreduje zahvaljujući ličnim preporukama. Zato program nagrađivanja za preporuke treba da bude deo vašeg strateškog marketinškog plana.

Podstaknite klijente da pišu preporuke za vašu veb stranicu ili ih objavljuju na društvenim mrežama. Možete sponzorisati konkurse putem Fejsbuka u kojima ljudi učestvuju komentarišući ili deleći vašu objavu.

beenhere
Podstaknite vernost klijenata promotivnim ponudama

Jedna univerzalna marketinška izreka je da je pet puta isplativije zadržati klijenta nego steći novog. Zato dobro brinite o svojim lojalnim klijentima!

Nekoliko saveta za nagrađivanje lojalnih klijenata

Razmislite o programu nagrađivanja za one koji ostanu uz vas. Na primer, popust na karticu sa markama za deset sesija; ili biste mogli da ponudite male priveske za ključeve ili, još bolje, brojač koraka sa imenom vašeg brenda kako bi vas pamtili gde god da idu.

Ugledajte se na kafiće: ponudite nagrade lojalnim mušterijama. Fotografija: Ben Morland, izvor: Unsplash

Razmislite o unapređenju statusa mušterija u „zlatnog klijenta“ nakon tri godine, sa popustima, besplatnim pristupom video zapisima sa vežbama ili besplatnim konsultacijama o ishrani.

Organizujte godišnju zabavu za klijente kako bi vaši klijenti upoznali nove ljude i shvatili da cenite njihovu odanost brendu.

Da li ti se dopao ovaј članak? Zapiši to!

5,00 (1 rating(s))
Loading...

Andrea Stojanovic

Strastveni poznavalac jezika, sa mnogo iskustva u prevođenju, pisanju i ažuriranju tekstova. Osim toga, hobiji su mi čitanje, putovanja i druženje sa prijateljima.